Zimowa wyprzedaż: aż do 30% zniżki KUP TERAZ *Szczegóły

NOWOŚĆ: Kup teraz, zapłać później z Klarną! KUP TERAZ

DARMOWA wysyłka przy zakupach powyżej 550zł z dostępem VIP. Zarejestruj się za darmo!

Uzyskaj 20% zniżki* zapisując się do naszego newslettera. Zapisz się teraz! | *Szczegóły

Kup teraz, zapłać z Klarna

Skechers nawiązał współpracę z Klarna, aby zapewnić Ci więcej opcji podczas zakupów.

Jak robić zakupy z Klarna

Dodaj produkty do koszyka Skechers i przejdź do kasy.

Wybierz Klarne przy kasie, aby zapłacić za zakupy.

Zarządzaj zamówieniami i płatnościami w aplikacji Klarna.

Najlepszy sposób na zakupy.

Wszystkie zakupy dokonane w Skechers i u innych sprzedawców są widoczne w aplikacji Klarna, w której można spłacić wszelkie otwarte salda i wiele więcej. Możesz również zalogować się na swoje konto Klarna pod adresem https://app.klarna.com/login Jeśli potrzebujesz pomocy, zespół obsługi klienta Klarna jest do Twojej dyspozycji.

Bezpieczeństwo i ochrona.

Klarna korzysta z najnowszych zabezpieczeń w celu ochrony informacji i zapobiegania nieautoryzowanym zakupom.

Jest płynny i prosty.

Klarna pomaga podnieść jakość zakupów. Wybierając Klarna przy kasie, będziesz mieć możliwość zrobienia zakupów teraz i zapłacenia za nie później. To zakupy takie, jakie powinny być. Bez wysiłku, bezpiecznie i przyjemnie.

4 nieoprocentowane płatności.

Podziel swój zakup Skechers na 4 płatności*, aby rozłożyć koszty w czasie. Wprowadź wybraną kartę kredytową lub debetową, aby dokonywać automatycznych płatności co dwa tygodnie. Brak odsetek i dodatkowych opłat, gdy płacisz na czas.

Miesięczne finansowanie.

Istnieje dodatkowa opcja łatwego, miesięcznego finansowania bezpośrednio w kasie. Prosta, dwuetapowa aplikacja zapewni natychmiastową decyzję. Po zatwierdzeniu otrzymasz przypomnienia i będziesz mógł zarządzać swoimi płatnościami bezpośrednio w aplikacji Klarna. Miesięczne produkty finansowe są oferowane przez WebBank, członka FDIC.

KLARNA FAQ

Jeśli musisz zwrócić część lub całość zamówienia, Klarna wystawi Ci nowe oświadczenie. Wystarczy postępować zgodnie z instrukcjami zwrotu sprzedawcy i zanotować numer przesyłki. Zaloguj się na swoje konto Klarna, wybierz „zgłoś zwrot”, a my wstrzymamy Twój wyciąg. Gdy tylko sprzedawca przetworzy Twój zwrot, wyślemy skorygowaną fakturę.

Nie musisz płacić za towary, które zostały uszkodzone, zepsute lub wadliwe.Postępuj zgodnie z instrukcjami sprzedawcy dotyczącymi sporu i „zgłoś problem” na swoim koncie Klarna, aby wstrzymać wyciąg do czasu rozwiązania problemu. Gdy tylko sprzedawca zarejestruje zwrot, zostanie on przetworzony w ciągu 5-7 dni roboczych.

Nie musisz opłacać wyciągu, dopóki nie otrzymasz zamówienia.Skontaktuj się ze sprzedawcą, aby uzyskać aktualizację dostawy, zaloguj się na swoje konto Klarna i „zgłoś problem”, aby wstrzymać wyciąg do czasu otrzymania zamówienia.

Jeśli wyciąg nie zgadza się z danymi zamówienia, skontaktuj się bezpośrednio ze sprzedawcą w celu skorygowania wyciągu.Zaloguj się na swoje konto Klarna i „zgłoś problem”, aby wstrzymać wyciąg do czasu poprawienia danych.