Dodaj produkty do koszyka Skechers i przejdź do kasy.
Wybierz Klarne przy kasie, aby zapłacić za zakupy.
Zarządzaj zamówieniami i płatnościami w aplikacji Klarna.
Najlepszy sposób na zakupy.
Wszystkie zakupy dokonane w Skechers i u innych sprzedawców są widoczne w aplikacji Klarna, w której można spłacić wszelkie otwarte salda i wiele więcej. Możesz również zalogować się na swoje konto Klarna pod adresem https://app.klarna.com/login Jeśli potrzebujesz pomocy, zespół obsługi klienta Klarna jest do Twojej dyspozycji.
Bezpieczeństwo i ochrona.
Klarna korzysta z najnowszych zabezpieczeń w celu ochrony informacji i zapobiegania nieautoryzowanym zakupom.
Jest płynny i prosty.
Klarna pomaga podnieść jakość zakupów. Wybierając Klarna przy kasie, będziesz mieć możliwość zrobienia zakupów teraz i zapłacenia za nie później. To zakupy takie, jakie powinny być. Bez wysiłku, bezpiecznie i przyjemnie.
4 nieoprocentowane płatności.
Podziel swój zakup Skechers na 4 płatności*, aby rozłożyć koszty w czasie. Wprowadź wybraną kartę kredytową lub debetową, aby dokonywać automatycznych płatności co dwa tygodnie. Brak odsetek i dodatkowych opłat, gdy płacisz na czas.
Miesięczne finansowanie.
Istnieje dodatkowa opcja łatwego, miesięcznego finansowania bezpośrednio w kasie. Prosta, dwuetapowa aplikacja zapewni natychmiastową decyzję. Po zatwierdzeniu otrzymasz przypomnienia i będziesz mógł zarządzać swoimi płatnościami bezpośrednio w aplikacji Klarna. Miesięczne produkty finansowe są oferowane przez WebBank, członka FDIC.
Jeśli musisz zwrócić część lub całość zamówienia, Klarna wystawi Ci nowe oświadczenie. Wystarczy postępować zgodnie z instrukcjami zwrotu sprzedawcy i zanotować numer przesyłki. Zaloguj się na swoje konto Klarna, wybierz „zgłoś zwrot”, a my wstrzymamy Twój wyciąg. Gdy tylko sprzedawca przetworzy Twój zwrot, wyślemy skorygowaną fakturę.
Nie musisz płacić za towary, które zostały uszkodzone, zepsute lub wadliwe.Postępuj zgodnie z instrukcjami sprzedawcy dotyczącymi sporu i „zgłoś problem” na swoim koncie Klarna, aby wstrzymać wyciąg do czasu rozwiązania problemu. Gdy tylko sprzedawca zarejestruje zwrot, zostanie on przetworzony w ciągu 5-7 dni roboczych.
Nie musisz opłacać wyciągu, dopóki nie otrzymasz zamówienia.Skontaktuj się ze sprzedawcą, aby uzyskać aktualizację dostawy, zaloguj się na swoje konto Klarna i „zgłoś problem”, aby wstrzymać wyciąg do czasu otrzymania zamówienia.
Jeśli wyciąg nie zgadza się z danymi zamówienia, skontaktuj się bezpośrednio ze sprzedawcą w celu skorygowania wyciągu.Zaloguj się na swoje konto Klarna i „zgłoś problem”, aby wstrzymać wyciąg do czasu poprawienia danych.